janinehageman.reismee.nl

De eerste voorbereidingen!

Lieve allemaal,

Nadat ik vorig weekend de blog heb geopend is er alweer veel gebeurd. Ik heb veel reacties ontvangen van familie, vrienden en kennissen, wat mij erg enthousiast maakt om hiermee verder te gaan!

Gisteren heb ik bij het gemeenteloket mijn VOG, verklaring omtrent gedrag, aangevraagd. Dit bewijs heb ik nodig voor de ziekenhuizen in Tanzania. Daarbij heb ik gelijk een paspoort aangevraagd, want aangezien ik nog nooit buiten Europa ben geweest had ik deze nog niet. Volgende week kan ik hem ophalen en mag ik dus ook vliegen!

Want vliegen gaat nu echt gebeuren, gistermiddag heb ik namelijk mijn vlucht naar Tanzania geboekt, dus dit kan van mijn to-do list af!

Vorige week werd er na het posten van mijn eerste blog aangegeven dat het rekeningnummer nog niet zichtbaar was, hier ben ik deze week gelijk achteraan gegaan en vanaf heden is deze zichtbaar en actief. Ik wil hierbij Helma hartelijk bedanken voor de eerste donatie!

Voor de komende tijd staat het regelen van mijn visum en de vaccinaties op het programma, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Janine

Visschertjes uut Veno

Wij wensen je heel veel suc6 toe en geniet er van!

Ruben de Gooijer

Superstoer dat je dit gaat doen. Ik weet zeker dat dit een geweldige tijd voor je zal zijn. Geniet van de spannende voorbereidingen en vooral van de trip en het verblijf. Enjoy Afrika!